ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & σε συμφωνία με την Πολιτική αειφορίας που έχει αναπτύξει, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική για την διαδρασή της με την τοπική κοινότητα.
Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:
Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, η επιχείρηση στοχεύει στην:
Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διεύθυνση του Ξενοδοχείου δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
Κοινωνικές Προσφορές Apollonia Beach Resort & Spa
2023
2022
2021
2020
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στοχεύοντας σε ένα καλύτερο μέλλον για την ίδια και την τοπική κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική για την αειφορία.
Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:
Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο έχει αναπτύξει:
Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στην:
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική Αειφορίας της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου, στα πλαίσια των δράσεων της για την διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος, έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και το περιβάλλον, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική για την προστασία του περιβάλλοντος.
Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:
Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο στοχεύει στην:
Οι παραπάνω κατευθυντήριοι στόχοι της πολιτικής μας επιτυγχάνονται μέσω του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης με την ανάπτυξη συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων, τον τακτικό έλεγχο των περιβαλλοντικών παραμέτρων, τον έλεγχο της απόδοσης των παρεμβάσεων, την επιθεώρηση της απόδοσης του Συστήματος και την επανεξέταση των στόχων του με σκοπό την αναβάθμιση τους.
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Περιβαλλοντική Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.
Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ NO FOOD WASTE ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείο στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση της επάρκειας και ασφάλειας της τροφικής αλυσίδας, έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και το περιβάλλον, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική για μηδενική σπατάλη τροφίμων.
Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:
Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο στοχεύει:
Οι παραπάνω κατευθυντήριοι στόχοι της πολιτικής μας επιτυγχάνονται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Σπατάλης των Τροφίμων με την ανάπτυξη συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων, τον τακτικό έλεγχο των ροών, τον έλεγχο της απόδοσης των παρεμβάσεων, την επιθεώρηση της απόδοσης του Συστήματος και την επανεξέταση των στόχων του με σκοπό την αναβάθμιση τους.
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.
Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & σε συμφωνία με την Πολιτική αειφορίας που έχει αναπτύξει, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική βιώσιμών προμηθειών. Στόχος αυτής είναι να βοηθήσει να διασφαλίσουμε ότι το προσωπικό μας αξιολογεί την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη ως σημαντικούς παράγοντες στις αποφάσεις προμηθειών για το Ξενοδοχείο.
Κατά τον σχεδιασμό των προμηθειών, όποτε είναι δυνατό, σχετικό και πρακτικό να γίνει το Ξενοδοχείο:
Επιπλέον
Δεν προμηθευόμαστε ή να φυτεύουμε εν γνώσει μας ένα χωροκατακτητικό είδος και επιλέγουμε αυτόχθονα ή ενδημικά φυτά όταν είναι δυνατό και πρακτικό να το κάνουμε.
Επίσης, προτιμώνται φυτά ανθεκτικά στην ξηρασία ή/και έχουν αντοχή στα παράσιτα, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τη χρήση νερού και φυτοφαρμάκων.
Οι πολιτικές αυτές έχουν την στήριξη της ανώτερης διοίκησης του ξενοδοχείου μας και όλοι οι εργαζόμενοι λαμβάνουν τακτικά εκπαίδευση σχετικά με το πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν περιπτώσεις παιδικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης καθώς και σημάδια εργασιακής εκμετάλλευσης και κακοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της εμπορίας ανθρώπων.
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διεύθυνση του Ξενοδοχείου δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων για την διαχείριση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, έχοντας ως γνώμονα την διασφάλιση υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και την ασφάλεια των πελατών της, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί Πολιτική για την Ποιότητα.
Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει:
Η πολιτική για την ποιότητα ανασκοπείται ως προς τη διαρκή της καταλληλόλητα.
Η πολιτική για την ποιότητα κοινοποιείται, εφαρμόζεται και τηρείται σε όλα τα επίπεδα & το προσωπικό μας σε όλα τα κλιμάκια και οι προμηθευτές μας είναι ενήμεροι για την Πολιτική του Ξενοδοχείου και είναι υποχρεωμένοι να συμβάλλουν στην Υλοποίησή της.
Η Διοίκηση των Ξενοδοχείων Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου που δραστηριοποιείται στο χώρο της μαζικής εστίασης εντός ξενοδοχειακής μονάδας.
ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ
Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει:
10/03/23
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση των δικαιωμάτων και της σωστής μεταχείρισης του προσωπικού της, εφαρμόζει και διατηρεί αποτελεσματικές και διαφανείς διαδικασίες διαχείρισης καταγγελιών που οι υπάλληλοι ενδέχεται να υποβάλουν για αδικαιολόγητη μεταχείριση, παρενόχληση ή/και προβλήματα υγείας και ασφάλειας στο χώρο εργασίας
Το Ξενοδοχείο πριν υποβληθεί επίσημο παράπονο, ζητά από όλους τους εργαζόμενους να εξετάσουν την πολιτική που επηρεάζει άμεσα το παράπονό τους και ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να επιλύουν μικρές διαφορές με τη βοήθεια του προϊστάμενου τους Τμήματός τους.
Εάν η ανεπίσημη καταγγελία δεν επιλυθεί δίκαια και εποικοδομητικά εντός 15 ημερών, οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν επίσημο παράπονο.
Οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν παράπονα όταν:
Υποβολή Παραπόνου
Στις περιπτώσεις που εργαζόμενος στο Ξενοδοχείο επιθυμεί να εκφράσει κάποιο
παράπονο προς τη Διοίκηση, θα ακολουθείται η ακόλουθη διαδικασία:
Σε αυτή την περίπτωση επιλαμβάνονται του θέματος από κοινού ο Διευθυντής του και ο προϊστάμενος του τμήματος, καλώντας τον εργαζόμενο σε συνάντηση. Κατά τη συνάντηση αυτή ο εργαζόμενος εκθέτει τις απόψεις του, πραγματοποιείται διαλογική συζήτηση και κατόπιν απόφασης του Διευθυντή του, ο εργαζόμενος ενημερώνεται ως προς τον τρόπο επίλυσης του παραπόνου του ή για τους λόγους μη επίλυσής του
Σε αυτή την περίπτωση επιλαμβάνεται του θέματος επιτροπή αποτελούμενη από μέλη που θα συναποφασιστούν και πέραν των προηγούμενων (Διεύθυνσης, Προϊστάμενου, Εργαζόμενου) θα μετέχει και εκπρόσωπος των εργαζόμενών ή/και νομικός σύμβουλος του ξενοδοχείου. Η απόφαση της επιτροπής αυτής κοινοποιείται και επίσημα (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και με επιστολή) και συνεπάγεται το οριστικό κλείσιμο της παρούσας διαδικασίας υποβολής παραπόνου του εργαζόμενου.
Εταιρικές Ευθύνες
Τα παρακάτω είναι ευθύνη του Ξενοδοχείου
Εμπιστευτικότητα
Μπορεί να ζητηθεί από τους υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων των ανώτερων διευθυντικών στελεχών, να υπογράψουν μια Συμφωνία Εμπιστευτικότητας που τους εμποδίζει να συζητήσουν τα παράπονα πριν και μετά την επίλυση τους με τρίτα πρόσωπα. Υπάλληλοι ή στελέχη του Ξενοδοχείου εναντίον των οποίων έχουν υποβληθεί παράπονα ή καταγγελίες δεν μπορούν να συζητούν το θέμα ή τις λεπτομέρειές του με οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο ή στέλεχος του Ξενοδοχείου που δεν εμπλέκεται ευθέως στην επίλυση του παραπόνου ή της καταγγελίας.
Παραβιάσεις Πολιτικής
Εάν διαπιστωθεί ότι κάποιος εργαζόμενος έχει παραβιάσει την πολιτική της διαδικασίας παραπόνων, τότε αυτός μπορεί να υποστεί πειθαρχικό έλεγχο και συνέπειες για την εσκεμμένη παραβίαση της πολιτικής του Ξενοδοχείου. Η σοβαρότητα κάθε υπόθεσης θα καθορίσει τον τύπο της πειθαρχικής δράσης, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει προφορική ή γραπτή προειδοποίηση, θέση σε διαθεσιμότητα ή / και απόλυση.
Εάν ένας εργαζόμενος αποδειχθεί ξεκάθαρα ότι έχει διαπράξει την πράξη για την οποία κατηγορείται, το Ξενοδοχείου θα τηρήσει την Ενιαία Πειθαρχική Διαδικασία για να διασφαλίσει ότι το ζήτημα επιλύεται δίκαια και σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στη Διεύθυνση
10/03/25
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων της έχοντας ως γνώμονα την παροχή προϊόντων & υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και την κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία.
Η Επιχείρηση και η Διοίκησή της δεσμεύονται:
Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, η επιχείρηση στοχεύει στην:
Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.
Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική σεβασμού.
ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ
Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει για την πρόληψη και καταπολέμηση της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία, με:
α) εκτίμηση των κινδύνων βίας και παρενόχλησης στην εργασία
β) μέτρα για την πρόληψη, τον έλεγχο, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων αυτών, καθώς και για την παρακολούθηση τέτοιων περιστατικών ή μορφών συμπεριφοράς,
γ) ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του προσωπικού,
δ) πληροφορίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων και του εργοδότη, καθώς και των ατόμων που ασκούν το διευθυντικό δικαίωμα ή εκπροσωπούν τον εργοδότη, στο μέτρο και στον βαθμό της δικής τους ευθύνης, σε περίπτωση εκδήλωσης ή αναφοράς ή καταγγελίας τέτοιων περιστατικών, καθώς και για τη σχετική διαδικασία.
ε) ορισμός προσώπου αναφοράς («συνδέσμου») για την καθοδήγηση και ενημέρωση των εργαζομένων αναφορικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και παρενόχλησης στην εργασία
στ) προστασία της απασχόλησης και την υποστήριξη εργαζομένων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, κατά το δυνατόν, με κάθε πρόσφορο μέσο ή εύλογη προσαρμογή
Διαδικασία υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών
α) δίαυλοι επικοινωνίας – αρμόδια πρόσωπα
β) έρευνα και εξέταση των καταγγελιών με αμεροληψία και προστασία της εμπιστευτικότητας και των προσωπικών δεδομένων των θυμάτων και των καταγγελλόμενων
γ) την απαγόρευση αντιποίνων σε βάρος του θιγόμενου προσώπου
δ) την περιγραφή των συνεπειών επί διαπίστωσης παραβιάσεων
ε) τη συνεργασία και παροχή κάθε σχετικής πληροφορίας στις αρμόδιες αρχές, εφόσον ζητηθεί
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ & ΝΕΩΝ
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση των δικαιωμάτων και της σωστής μεταχείρισης του προσωπικού της, έχοντας ως γνώμονα την παροχή προϊόντων & υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και την κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού.
Απασχόληση
Οι εργαζόμενοι είναι το βασικό κεφάλαιο για τη λειτουργία και ανάπτυξη μιας επιχείρησης που στοχεύει στην παροχή ποιοτικών προϊόντων & υπηρεσιών με υψηλό αίσθημα ευθύνης. Αυτός είναι και ο πυρήνας των εταιρικών αξιών της επιχείρησής μας, που επιδιώκει την ευημερία των εργαζομένων της και ενισχύει τις μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και εργασιακής απασχόλησης.
Με γνώμονα τον άνθρωπο, η πολιτική μας για την απασχόληση διέπεται από τις αρχές του σεβασμού στη διαφορετικότητα και την παροχή ίσων ευκαιριών, την αναγνώριση της δια βίου μάθησης, της δικαιοσύνης, της καλλιέργειας ενός κλίματος ανάπτυξης και υποστήριξης.Οι αντίστοιχες διαδικασίες μας σχετικά με την επιλογή, αξιολόγηση, ποιοτική εκπαίδευση και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των εργαζομένων μας, καθώς και την επιβράβευσή τους, αντικατοπτρίζουν τις ουσιώδεις αυτές αρχές.
Βασική μέριμνα της επιχείρησης είναι η πρόληψη και προαγωγή της υγείας των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό σχεδιάζονται και υλοποιούνται σε ετήσια βάση εκπαιδευτικές δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη κουλτούρας περί Υγείας και Ασφάλειας, προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε εργασιακού ρόλου.
Εργασιακά Δικαιώματα
Προτεραιότητα της επιχείρησης αποτελεί η προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και διεθνή πρότυπα. Η επιχείρηση δεσμεύεται και υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των ατόμων, συμπεριλαμβανομένων των μειονοτήτων και των ευαίσθητων ομάδων, στην ίση προστασία από κάθε είδους βλάβη ή κακοποίηση, ανεξαρτήτως ηλικίας, αναπηρίας, φύλου, φυλετικής κληρονομιάς, θρησκευτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας. Όλοι οι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου μας λαμβάνουν τακτικά εκπαίδευση σχετικά με το πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν περιπτώσεις εργασιακής εκμετάλλευσης και κακοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της εμπορίας ανθρώπων.
Ο στόχος μας είναι να διασφαλίζεται η συλλογική διαπραγμάτευση, η κανονιστική συμμόρφωση, η ενημέρωση και η προτροπή των εργαζομένων να συμμετέχουν ενεργά και να επικοινωνούν ανοιχτά με τη Διοίκηση της εταιρείας για Θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Προάγουμε και ενισχύουμε την ανταλλαγή απόψεων και τον έλλογο διάλογο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξή μας. Το ξενοδοχείο επιτρέπει στους εργαζόμενους να συμμετέχουν ελεύθερα σε συνδικάτα/ενώσεις που λειτουργούν στην περιοχή, καθώς και να συναντώνται κατά τις εργάσιμες ώρες, να σχηματίζουν ένα σύλλογο και να εκλέγουν έναν εκπρόσωπο, ώστε να συζητούν θέματα χωρίς τη συμμετοχή της διοίκησης.
Η επιχείρησή μας προάγει τις Θεμελιώδεις αρχές της Διακήρυξης για την Προστασία των Θεμελιωδών Εργασιακών Δικαιωμάτων του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται: α) η εξάλειψη όλων των μορφών αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας, β) η μη συμμετοχή σε μορφές παιδικής εργασίας και γ) η εξάλειψη των διακρίσεων στην εργασία.
Η εταιρεία μας εφαρμόζει, επίσης, συγκεκριμένη πολιτική διαχείρισης παραπόνων και καταγγελιών εργαζομένων, ενθαρρύνει τον διάλογο, προωθεί τη διαβούλευση με τους εργαζομένους και προτρέπει την επικοινωνία με την ανώτατη Διοίκηση.
Ίσές ευκαιρίες
Η επιχείρησή μας υιοθετεί πρακτικές και διαδικασίες που προάγουν την έννοια του σεβασμού στη διαφορετικότητα, της ίσης μεταχείρισης και ίσων ευκαιριών για όλους, παράλληλα με την προάσπιση των θεμάτων υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων. Η επιχείρηση δεσμεύεται και υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των ατόμων στις ίσες ευκαιρίες ανεξαρτήτως ηλικίας, αναπηρίας, φύλου, φυλετικής κληρονομιάς, θρησκευτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας.
Η σαφής οργανωτική – ιεραρχική δομή και η διαφάνεια των κριτηρίων επιλογής και κατάταξης των υποψηφίων εργαζομένων, αντικατοπτρίζουν επίσης την πρόθεση της Διοίκησης να προσφέρει ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό έχει σχεδιασθεί ανάλογα η διαδικασία διαχείρισης της απόδοσης και η αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Η εκπόνηση μελετών επαγγελματικού κινδύνου, σε συνδυασμό με τον ουσιαστικό ρόλο του τεχνικού ασφαλείας και τα αντίστοιχα προγράμματα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των εργαζομένων στους συγκεκριμένους τομείς, καταδεικνύουν τη σημασία αυτών των παραγόντων στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
Ανάπτυξη εργαζομένων
Με γνώμονα την ισότητα, την αξιοκρατία και τη δικαιοσύνη, στην επιχείρησή μας αναπτύσσεται σύστημα διαχείρισης της ομαδικής, αλλά και της ατομικής απόδοσης, συνδεδεμένο με πλάνο ατομικής ανάπτυξης, ενέργειες εκπαίδευσης και πολιτική παροχών /κινήτρων, πάντοτε λαμβάνοντας υπόψη τις ίσες ευκαιρίες μεταξύ των φύλων.
Η επιβράβευση της ομάδας και κάθε ατομικής προσπάθειας αποτελεί βασική προϋπόθεση καλλιέργειας και διατήρησης της επιθυμητής κουλτούρας υψηλών επιδόσεων και συνεχούς βελτίωσης. Η έμφαση στην ποιότητα, την δημιουργικότητα, καθώς και την παραγωγικότητα με βάση τα υψηλά πρότυπα είναι στοιχεία που αδιαμφισβήτητα προσιδιάζουν στο επιθυμητό προφίλ εργαζομένου της επιχείρησής μας και αναγνωρίζονται αντίστοιχα.
Επιπλέον παροχές και κίνητρα εστιάζουν στην προσέλκυση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων, στην προαγωγή των ευκαιριών δια βίου μάθησης μέσα από συνεχείς και στοχευμένες εκπαιδευτικές δράσεις, στην προσωπική ανάπτυξη με ενθάρρυνση συμμετοχής σε αντίστοιχα επιμορφωτικά προγράμματα, καθώς και στη διασφάλιση του ποιοτικού επιπέδου διαβίωσης και υγείας, όπως παροχές ξεκούρασης, σίτισης κ.α.
Επαγγελματικές σχέσεις
Οι άνθρωποί μας είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας μας. Έτσι, η διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει τον σεβασμό, την αξιοπρεπή συμπεριφορά, την εκτίμηση για την ιδιωτικότητα και την επίδειξη υπευθυνότητας και ευθύνης, αποτελεί κρίσιμο άξονα για τη βιωσιμότητά μας.
Τα φυσικά πρόσωπα, στα οποία ανατίθεται η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μας, μαζί με την ανώτατη διοίκηση της εταιρείας μας, σχεδιάζουν, γνωστοποιούν και εφαρμόζουν σχετικές διαδικασίες, καλές πρακτικές και οδηγίες
Κανόνες και διαδικασίες
Η επιχείρηση θέτει ως βασικό στόχο την παροχή υπηρεσιών & προϊόντων βάσει υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών συμπεριλαμβανομένων αυστηρών προτύπων ασφάλειας. Για τον λόγω αυτό υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για τις θέσεις εργασίας που καλείται να καλύψει ο εργαζόμενος. Επίσης, υπάρχει εξειδίκευση των εφαρμοζόμενων πολιτικών σε ευαίσθητα θέματα όπως η παιδική εργασία, η αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και η διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.
Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση
Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προστασία των παιδιών από κάθε είδους κακοποίησης & αναγνωρίζοντας την ευθύνη της για την προώθηση της ευημερίας όλων των παιδιών και των νέων ανθρώπων ώστε να είναι ασφαλή, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική προστασίας των παιδιών και των νέων.
Η Επιχείρηση και η Διοίκησή της αναγνωρίζουν ότι:
Για τους λόγους αυτούς στοχεύει:
Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:
Το προσωπικό σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική Προστασίας Παιδιών & Νέων της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.
Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής
10/03/25
_______________
Η Διοίκηση