Κλείστε τη διαμονή σας και κερδίστε έως και 40% έκπτωση στις τιμές μας στο διαδίκτυο. Η προσφορά περιλαμβάνει: Αναβάθμιση τύπου δωματίου βάσει διαθεσιμότητας

Περιβαλλοντική, Κοινωνική και Εταιρική Διακυβέρνηση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της  για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & σε συμφωνία με την Πολιτική αειφορίας που έχει αναπτύξει, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική για την διαδρασή της με την τοπική κοινότητα. 

Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:

  • Για τον σεβασμό, την υποστήριξη και την προώθηση του Κρητικού πολιτισμού, των κανονισμών που διέπουν την λειτουργία της περιοχής που εδρεύουμε και τη διατήρηση του τοπικού περιβάλλοντος.
  • Για την διατήρηση ενός συνεχούς διαλόγου με την τοπική κοινωνία και τους κοινωνικούς φορείς ώστε να γνωρίζουμε τις ανάγκες τους και να συμβάλλουν στην πρόοδό τους μέσω υπεύθυνης συμπεριφοράς.
  • Να δίνουμε προτεραιότητα στην αγορά τοπικών προϊόντων για την ενίσχυση της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης της κοινότητας, υπό την προϋπόθεση ότι εγγυώνται τις απαιτήσεις μας σχετικά με την ποιότητα, την τιμή και τα κριτήρια υγείας και ασφάλειας.

Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, η επιχείρηση στοχεύει στην:

  • εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού ως προς την αναγκαιότητα τήρησης των μέτρων προστασίας και της εφαρμογής των προβλεπόμενων οδηγιών εργασίας
  • διενέργεια συναντήσεων με φορείς της τοπικής κοινωνίας για την λήψη ενεργητικής ανατροφοδότησης ως προς θέματα που το απασχολούν
  • ενημέρωση όλων των φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η/και συσχετίζεται για τα μέτρα που λαμβάνει η επιχείρηση με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τους.
  • ενημέρωση των πελατών για τα μέτρα που εφαρμόζει η επιχείρηση με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους αλλά και την παρότρυνση τους να συνεισφέρουν και αυτοί ενεργά.

Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:

  • Εφαρμογή όλων των ελληνικών και διεθνών πρωτοκόλλων δράσης.
  • Διάθεση χορηγιών σε συνδεδεμένες οντότητες – οργανισμούς.
  • Ευαισθητοποίηση του προσωπικού σχετικά με το έργο κοινωνικών εθελοντικών ομάδων
  • Προσφορά στις τοπικές κοινωνικές κοινότητες (γηροκομείο, νοσοκομεία, πολιτιστικές κοινότητες) με κουβέρτες, στρώματα, έπιπλα και τρόφιμα
  • Προσφορές και δώρα προς τους πελάτες με τοπικά προϊόντα
  • Για τους προμηθευτές μας για τρόφιμα και τεχνικούς προτιμούμε τους ντόπιους.
  • Το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων μας είναι κάτοικοί της περιοχής όπου βρίσκεται το Ξενοδοχείο
  • Εφαρμογή και πιστοποίηση διεθνών πρωτοκόλλων προς προωθούν δράσεις προστασίας και προσφοράς στην τοπική κοινωνία (Travelife)

Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διεύθυνση του Ξενοδοχείου δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

 

Κοινωνικές Προσφορές Apollonia Beach Resort & Spa 

2023

  • Apollonia Beach Resort & Spa – Συμμετοχή σε δράση με το Εθελοντικό Σωματείο Α.Τ.Α.Χ.Τ.Ο.Ι.
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Δωρέα τυπογραφικά χαρτιά στο ΙΚΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Παραχώρηση αίθουσας για προεκλογικούς ομιλιτες
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Εκδηλώσεις για τις οικογένειες του προσωπικού
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Υποστήριξη του Σωματείο «Δικαίωμα στη Ζωή»

2022

  • Apollonia Beach Resort & Spa – ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ  Φιλοξενία στην κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Βενιζέλειο Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Συμμετοχή σε δράση με το Εθελοντικό Σωματείο Α.Τ.Α.Χ.Τ.Ο.Ι.
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Υποστήριξη του Συλλόγου «Ζωόφιλη Δράση»
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Εκδηλώσεις για τις οικογένειες του προσωπικού
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Επίσκεψη από το Παραμυθένιο Δάσος (παιδικός βρεφονηπιακός σταθμός) για να εξερευνήσουμε τα “Κρινάκια” τις παραλίας
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Δωρεά επίπλων στο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

2021

  • Apollonia Beach Resort & Spa – ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ  Φιλοξενία στην κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Βενιζέλειο Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Δημοτικό Παντοπωλείο δήμου Μαλεβιζίου προσφορά τροφίμων
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Υποστήριξη τοπικές μικροεπιχειρήσεις μέσον διαφήμισης εντός ξενοδοχείου
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Συμμετοχή σε δράση με το Εθελοντικό Σωματείο Α.Τ.Α.Χ.Τ.Ο.Ι. > > Περισσότερα 
  • Apollonia Beach Resort & Spa – Δωρεά Εξοπλισμού στους σεισμόπληκτους Δήμο Μίνωα Πεδιάδως > > Περισσότερα 

2020

  • Cyan group of hotels – Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19) – Χορηγία ενός φορητού ακτινολογικού μηχανήματος στο Βενιζέλειου ΓΝΗ, δύο μόνιτορ στο ΠΕΠΑΓΝΗ, ένας έγχρωμος απινιδωτής στη Μονάδα Σητείας ΓΝ Λασιθίου > > Περισσότερα
  • Cyan group of hotels – Προσφορά στο Κέντρο Στήριξης Οικογένειας (ΚΕΣΟ) υλικών δια την κατασκευή μασκών για τα νοσοκομεία > > Περισσότερα
  • Cyan – Apollonia Beach Resort & Spa – Προσφορά Ιματισμού της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου Ανωγείων > Περισσότερα
  • Cyan group of hotels – Προσφορά Ιματισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου και στο Νοσοκομείο Σητείας > Περισσότερα
  • Cyan group of hotels – Προσφορά Ιματισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου > Περισσότερα
  • Cyan group of hotels – Υποστήριξη Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Δεύτερου Δημοτικού Σχολείου Γαζίου, Δήμου Μαλεβιζίου – “Συλλογή πλαστικών καπακιών για φιλανθρωπικό σκοπό.” > Περισσότερα

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στοχεύοντας σε ένα καλύτερο μέλλον για την ίδια και την τοπική κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη  πολιτική για την αειφορία.       

Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:

  • για την προστασία του περιβάλλοντος σε τοπικό και διεθνές επίπεδο στον βαθμό που της αναλογεί
  • την ορθή αξιοποιήσει τον πόρων που χρησιμοποιεί για την λειτουργία του
  • για τον σεβασμό της τοπικής κοινωνίας που εντάσσεται, της κουλτούρας, της ιστορίας, των ηθών και εθίμων και των ανθρώπων που την αποτελούν
  • την ενεργή ενσωμάτωση και προστασία της τοπικής κοινωνίας και των χαρακτηριστικών της
  • στον σεβασμό και την προστασία των εργαζομένων και φιλοξενούμενών σε αυτό
  • να συμμορφώνονται με κάθε νομοθετική ή άλλη απαίτηση στην οποία εμπίπτουν οι δραστηριότητες του και σχετίζεται με την διασφάλιση της αειφορία της κοινωνίας που εντάσσεται

 Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο έχει αναπτύξει:

  • Πολιτική για την προστασία του Περιβάλλοντος
  • Πολιτική για την διαχείριση της σπατάλης των τροφίμων
  • Πολιτική ανθρώπινου δυναμικού και ενιαία πειθαρχική διαδικασία
  • Πολιτική υγείας και ασφάλειας στην εργασία
  • Πολιτική σεβασμού των ανθρώπων και των δικαιωμάτων τους
  • Πολιτική προστασίας των παιδιών και των νέων

Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στην:

  • ανάπτυξη στοχευμένων δράσεων που περιγράφονται στην κάθε πολιτική
  • υιοθέτηση διεθνών προτύπων και στον σχεδιασμό στοχευμένων συστημάτων διαχείρισης για την επίτευξη των επιμέρους στόχων
  • ενημέρωση όλων των φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η/και συσχετίζεται για τις δράσεις που έχει αναπτύξει.
  • εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού της σκοπό την ενεργή συμμετοχή του
  • ενημέρωση των πελατών για τις περιβαλλοντικές δράσεις με στόχο την ενθάρρυνση της ενεργούς συμμετοχής τους.

 Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική Αειφορίας της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου, στα πλαίσια των δράσεων της για την διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος, έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και το περιβάλλον, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική για την προστασία του περιβάλλοντος.          

 Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:

  • να συμμορφώνονται με κάθε νομοθετική ή άλλη απαίτηση στην οποία εμπίπτουν οι δραστηριότητες του και σχετίζεται με τις περιβαλλοντικές του πλευρές
  • να αξιολογούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων του με στόχο τη μείωση ή και την εξάλειψη τυχών αρνητικών επιπτώσεων και των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από αυτές
  • να δραστηριοποιούνται με κάθε δυνατό τρόπο προς την προστασία του περιβάλλοντος την πρόληψη της ρύπανσης και στην προστασία της βιοποικιλότητας
  • να επιδιώκουν, μέσω της θέσπισης στόχων, τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση του περιβάλλοντος, τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και την μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Ξενοδοχείου.

 Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο στοχεύει στην:

  • πραγματοποίηση δράσεων για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση της κατανάλωσης νερού, τον περιορισμό της χρήσης επικίνδυνων για το περιβάλλον χημικών ουσιών, την ορθή διαχείριση των παραγόμενων λυμάτων και τη μείωση και ορθή διαχείριση των παραγόμενων στερεών αποβλήτων.
  • συνεργασία με άλλους σχετιζόμενους φορείς με στόχο τη διατήρηση του φυσικού κάλους, της προστασίας της τοπικής πανίδας, χλωρίδας και βιοποικιλότητας.
  • εφαρμογή ενδεδειγμένων πρακτικών κυκλικής οικονομίας στις παραπάνω δράσεις.
  • ενημέρωση όλων των φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η/και συσχετίζεται για τις περιβαλλοντικές δράσεις που πραγματοποιεί η επιχείρηση με σκοπό την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τους.
  • εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού της σκοπό την ενεργή συμμετοχή του στο σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης.
  • ενημέρωση των πελατών για τις περιβαλλοντικές δράσεις με στόχο την ενθάρρυνση της ενεργούς συμμετοχής τους

Οι παραπάνω κατευθυντήριοι στόχοι της πολιτικής μας επιτυγχάνονται μέσω του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης με την ανάπτυξη συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων, τον τακτικό έλεγχο των περιβαλλοντικών παραμέτρων, τον έλεγχο της απόδοσης των παρεμβάσεων, την επιθεώρηση της απόδοσης του Συστήματος και την επανεξέταση των στόχων του με σκοπό την αναβάθμιση τους.

Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Περιβαλλοντική Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.

Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ NO FOOD WASTE ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείο στα πλαίσια των δράσεων της για την διασφάλιση της επάρκειας και ασφάλειας της τροφικής αλυσίδας, έχοντας ως γνώμονα την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και το περιβάλλον, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική για μηδενική σπατάλη τροφίμων.         

Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:

  • να συμμορφώνονται με κάθε νομοθετική ή άλλη απαίτηση στην οποία εμπίπτουν οι δραστηριότητες του και σχετίζονται με την διαχείριση των αποβλήτων γενικά και ιδιαίτερα των τροφίμων.
  • να προσδιορίζουν και να αξιολογούν τις ροές σπατάλης των τροφίμων στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του με στόχο τη μείωση ή και την εξάλειψη αυτής.
  • να διασφαλίζει τα τρόφιμα που δίδονται ως δωρεά ή αναδιανομή από κινδύνους, προστατεύοντας την υγεία των τελικών τους καταναλωτών
  • να επιδιώκουν, μέσω της θέσπισης στόχων, τη συνεχή βελτίωση της σπατάλης τροφίμων που προκύπτει από τις δραστηριότητές του καθώς και την μείωση των αποβλήτων τροφίμων του Ξενοδοχείου.

Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, το Ξενοδοχείο στοχεύει:

  • στον σχεδιασμό μενού και διεργασιών παραγωγής που ελαχιστοποιούν την σπατάλη των τροφίμων,
  • στον σχεδιασμό μίας μεθοδολογίας παράθεσης & σερβιρίσματος των γευμάτων που ελαχιστοποιούν την σπατάλη των τροφίμων,
  • στην προώθηση της δωρεάς τροφίμων που είναι ασφαλή για κατανάλωση σε κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες σε συνεργασία με κοινωνικού εταίρους,
  • στην διερεύνηση των δυνατοτήτων εκτροπής των αποβλήτων τροφίμων σε άλλες μονάδες επεξεργασίας πέραν από τις χωματερές,
  • εφαρμογή ενδεδειγμένων πρακτικών κυκλικής οικονομίας στις παραπάνω δράσεις,
  • ενημέρωση όλων των φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η/και συσχετίζεται για τις δράσεις που πραγματοποιεί η επιχείρηση με σκοπό την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τους,
  • εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού της σκοπό την ενεργή συμμετοχή του στο σύστημα μείωσης της σπατάλης των τροφίμων,
  • ενημέρωση των πελατών για τις δράσεις με στόχο την ενθάρρυνση της ενεργούς συμμετοχής τους.

Οι παραπάνω κατευθυντήριοι στόχοι της πολιτικής μας επιτυγχάνονται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Σπατάλης των Τροφίμων με την ανάπτυξη συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων, τον τακτικό έλεγχο των ροών, τον έλεγχο της απόδοσης των παρεμβάσεων, την επιθεώρηση της απόδοσης του Συστήματος και την επανεξέταση των στόχων του με σκοπό την αναβάθμιση τους.

Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.

Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της  για την διασφάλιση ενός βιώσιμου τρόπου λειτουργίας του Ξενοδοχείου & σε συμφωνία με την Πολιτική αειφορίας που έχει αναπτύξει, έχει διαμορφώσει την ακόλουθη πολιτική βιώσιμών προμηθειών. Στόχος αυτής είναι να βοηθήσει να διασφαλίσουμε ότι το προσωπικό μας αξιολογεί την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη ως σημαντικούς παράγοντες στις αποφάσεις προμηθειών για το Ξενοδοχείο.        

Κατά τον σχεδιασμό των προμηθειών, όποτε είναι δυνατό, σχετικό και πρακτικό να γίνει το Ξενοδοχείο:

  • Επιλέγει κατά προτεραιότητα προϊόντα από τοπικούς παραγωγούς, ώστε να ενισχύσει την τοπική κοινότητα, με έμφαση στις μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις
  • Επιλέγει για τις ανάγκες του σε υπηρεσίες συνεργάτες από την τοπική κοινότητα
  • Προμηθεύεται προϊόντα βάση των πραγματικών αναγκών του τα οποία κατ΄ επιλογή είναι
  • Είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα υλικά ή/και δεν παράγει καμία ρύπανση ή ελαχιστοποιεί τη ρύπανση
  • Μπορεί να ανακυκλωθεί τοπικά ή/και απαιτεί ελάχιστη αποστολή/μεταφορά
  • Μπορεί εύκολα να επαναχρησιμοποιηθεί ή να επαναχρησιμοποιηθεί.
  • Μπορούμε να επαληθεύσουμε ότι έχει παραχθεί/παράγεται με βιώσιμο τρόπο.
  • Είναι από προμηθευτή δίκαιου εμπορίου.
  • Ελαχιστοποιεί τη χρήση ειδών μιας χρήσης ή μιας χρήσης, π.χ. πλαστικά μιας χρήσης.
  • Διαθέτει αξιόπιστη ετικέτα πιστοποίησης βιωσιμότητας όπως Rainforest Alliance, MSC ή FSC.
  • Παραδίδεται σε ελάχιστη συσκευασία ή/και πιο βιώσιμη συσκευασία.
  • Μειώνει την ανάγκη για εκτύπωση.
  • Αντικατοπτρίζει τη φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής.
  • Ελαχιστοποιεί τη σπατάλη τροφίμων.
  • Αποφεύγει την προμήθεια ειδών προσωπικής φροντίδας όπως σαπούνια, σαμπουάν, μαλακτικά και λοσιόν που περιέχουν μικροπλαστικά
  • Προμηθεύεται πλαστικά μίας χρήσης, μόνο όπου δεν υπάρχει εναλλακτική λύση και όταν αυτό επιτρέπεται από την σχετική νομοθεσία
  • Προμηθεύεται εξοπλισμό όπου είναι κατά προτεραιότητα
  • Είναι αποδοτικός σε ενέργεια ή/και νερό
  • Δεν παράγει καμία ρύπανση ή ελαχιστοποιεί τη ρύπανση.
  • Είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα ή ανακυκλώσιμα υλικά
  • Αποφεύγει την προμήθεια εξοπλισμού που περιέχει ουσίες επικίνδυνες για το περιβάλλον και την δημόσια υγεία, όπως ψυκτικά αέρια (CFCs, HCFCs) εκτός εάν δεν υπάρχει άλλη κατάλληλη εναλλακτική διαθέσιμη και μας επιτρέπεται να το κάνουμε από το νόμο
  • Δεν προμηθεύτε αντιηλιακά που περιέχουν ουσίες που είναι επιβλαβείς για τους θαλάσσιους οργανισμούς
  • Προμηθεύεται φυτοφάρμακα, εντομοκτόνα, μυκητοκτόνα ή ζιζανιοκτόνα πάντα υπό την εποπτεία γεωπόνου λαμβάνοντας υπόψη την σχετική λίστα της σύμβασης της Στοκχόλμης.
  • Ενημερώνει τους προμηθευτές της για τις ως άνω απαιτήσεις και τις πολιτικές* που εφαρμόζει, ελέγχοντας και τις πολιτικές που οι ίδιοι εφαρμόζουν.

Επιπλέον

  • Όταν πραγματοποιούνται οποιεσδήποτε ανακαινίσεις, επεκτάσεις ή άλλου είδους οικοδομικές εργασίες, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλιστεί ότι αυτό γίνεται με βιώσιμο τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει τα ακόλουθα όποτε είναι δυνατό, πρακτικό και σχετικό:
  • Ενσωμάτωση τοπικών παραδόσεων σχετικά με το σχεδιασμό, την κατασκευή και τα υλικά.
  • Εναρμόνιση του σχεδιασμού με το τοπικό τοπίο, την πολιτιστική κληρονομιά και την αρχιτεκτονική.
  • Προτίμηση σε υλικά, εγκαταστάσεις, εξαρτήματα και εξαρτήματα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, π.χ. ενεργειακά αποδοτική μόνωση, ντους που ελαχιστοποιούν τη χρήση του νερού, εξαρτήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ανακύκλωση νερού.
  • Διασφάλιση της πρόσβασης των περιοχών σε άτομα με αναπηρίες και άλλες ειδικές ανάγκες
  • Όταν πραγματοποιούνται οποιαδήποτε εργασίες φύτευσης ή εξωραϊσμού, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλιστεί ότι αυτό θα γίνει με βιώσιμο τρόπο.

Δεν προμηθευόμαστε ή να φυτεύουμε εν γνώσει μας ένα χωροκατακτητικό είδος και επιλέγουμε αυτόχθονα ή ενδημικά φυτά όταν είναι δυνατό και πρακτικό να το κάνουμε.

Επίσης, προτιμώνται φυτά ανθεκτικά στην ξηρασία ή/και έχουν αντοχή στα παράσιτα, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τη χρήση νερού και φυτοφαρμάκων.

  • Δεν θα αγοράσουμε ούτε θα αποκτήσουμε με άλλον τρόπο κανένα είδος που βρίσκεται επί του παρόντος στην Κόκκινη Λίστα Απειλούμενων Ειδών της IUCN. Αυτό περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα που παράγονται από αυτά τα είδη.
  • Εάν προμηθευτούμε είδη (ζώα) που προέρχονται από τη φύση, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμες πρακτικές συγκομιδής, κυνηγιού ή/και αλιείας.
  • Εάν προμηθευτούμε προϊόντα που σχετίζονται με τον τοπικό πολιτισμό και κουλτούρα, της οποίας και αποτελούμε μέρος, φροντίζουμε να διασφαλίσουμε ότι έχουμε σεβαστεί τα όποια δικαιώματα πολιτιστικής πνευματικής ιδιοκτησίας αυτών.
  • Οι Πολιτικές του Ξενοδοχείου μας για το ανθρώπινο δυναμικό, την πολιτική σεβασμού και προστασίας νέων και παιδιών και την πολιτική βίας και παρενόχλησης μας δεσμεύουν να μην συνεργαστούμε με προμηθευτές που εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στην εκμετάλλευση, κακοποίηση ή εμπορία ανθρώπων και να αναφέρουμε αμέσως τυχόν ύποπτες περιπτώσεις παιδικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης, εργασιακής εκμετάλλευσης ή εμπορίας ανθρώπων στις αρμόδιες αρχές.

Οι πολιτικές αυτές έχουν την στήριξη της ανώτερης διοίκησης του ξενοδοχείου μας και όλοι οι εργαζόμενοι λαμβάνουν τακτικά εκπαίδευση σχετικά με το πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν περιπτώσεις παιδικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης καθώς και σημάδια εργασιακής εκμετάλλευσης και κακοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της εμπορίας ανθρώπων.

Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διεύθυνση του Ξενοδοχείου δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

 

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων για την διαχείριση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, έχοντας ως γνώμονα την διασφάλιση υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και την ασφάλεια των πελατών της, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί Πολιτική για την Ποιότητα.

  • Το Ξενοδοχείο και η Διοίκησή του δεσμεύονται:
  • Για την Ποιότητα των Υπηρεσιών που παρέχει, ώστε αυτά να είναι σύμφωνα με την Εθνική και Κοινοτική Νομοθεσία καθώς και των λοιπών διατάξουν που σχετίζονται με το χώρο καθώς και με τις συμφωνηθέντες με πελάτες απαιτήσεις.
  • Να παρέχει όλους τους απαιτούμενους πόρους ώστε το προσωπικό να μπορεί να εργαστεί απρόσκοπτα και με ασφάλεια σε ένα κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον.
  • Για τη συνεχή και απρόσκοπτη προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών της, διασφαλίζοντας μία μόνιμη και σταθερή προσφορά υπηρεσιών.
  • Να ενεργεί κατάλληλη για την προστασία της ασφάλειας και της υγείας των πελατών της.
  • Για τη συνεχή και απρόσκοπτη προσπάθεια βελτίωσης τους συστήματος διασφάλισης ποιότητας που εφαρμόζει.

Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει:

  • Εκπαιδεύει και διαχειρίζεται το προσωπικό της ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί αλλά και να συμβάλει στην προσπάθεια της επιχείρησης.
  • Παρέχει τον κατάλληλο εξοπλισμό και συνθήκες εργασίας που διασφαλίζουν την Ποιότητα και Ασφάλεια των Υπηρεσιών της.
  • Παρακολουθεί τους πελάτες της και μεριμνά για την ανάκτηση της γνώμης τους ως προς το επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών.

Η πολιτική για την ποιότητα ανασκοπείται ως προς τη διαρκή της καταλληλόλητα.

Η πολιτική για την ποιότητα κοινοποιείται, εφαρμόζεται και τηρείται σε όλα τα επίπεδα & το προσωπικό μας σε όλα τα κλιμάκια και οι προμηθευτές μας είναι ενήμεροι για την Πολιτική του Ξενοδοχείου και είναι υποχρεωμένοι να συμβάλλουν στην Υλοποίησή της.

Η Διοίκηση των Ξενοδοχείων Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου που δραστηριοποιείται στο χώρο της μαζικής εστίασης εντός ξενοδοχειακής μονάδας.

ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ

  • Να παρέχει προϊόντα υψηλής ασφάλειας και ποιότητας
  • Να τα διασφαλίζει από κινδύνους προστατεύοντας την υγεία των καταναλωτών και να εξασφαλίζει τις απαιτήσεις με τις διμερώς συμφωνημένες απαιτήσεις των πελατών για την ασφάλεια τροφίμων
  • Να συμμορφώνεται με τις νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις

 Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει:

  • Να χρησιμοποιεί άριστες πρώτες ύλες από αξιολογημένους προμηθευτές
  • Να εκπαιδεύει το προσωπικό της που έρχεται σε επαφή με τα τρόφιμα πάνω σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων.
  • Να επανεξετάζει την καταλληλόλητα και αποτελεσματικότητα του ΣΔΑΤ.
  • Η πολιτική για την ασφάλεια να κοινοποιείται, να εφαρμόζεται και να τηρείται σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης.
  • Η πολιτική για την ασφάλεια να ανασκοπείται ως προς τη συνεχή καταλληλόλητα.
  • Να αντιμετωπίζει κατάλληλα τα θέματα επικοινωνίας
  • Παρακολουθεί τους πελάτες της και μεριμνά για την ανάκτηση της γνώμης τους ως προς το επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Παρακολουθεί την Ποιότητα των Προϊόντων της εφαρμόζοντας αυστηρά το Σύστημα Ασφάλειας και Υγιεινής των τροφίμων να εφαρμόζει ΣΔΑΤ σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22000
  • Παρακολουθεί και ελέγχει τις δραστηριότητές της, έχοντας καθιερώσει μετρήσιμους στόχους.
  • Αναλύει τα παραγόμενα στοιχεία με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της επιχείρησης και την τελική ικανοποίηση του πελάτη.

10/03/23

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση των δικαιωμάτων και της σωστής μεταχείρισης του προσωπικού της, εφαρμόζει και διατηρεί αποτελεσματικές και διαφανείς διαδικασίες διαχείρισης καταγγελιών που οι υπάλληλοι ενδέχεται να υποβάλουν για αδικαιολόγητη μεταχείριση, παρενόχληση ή/και προβλήματα υγείας και ασφάλειας στο χώρο εργασίας

 Το Ξενοδοχείο πριν υποβληθεί επίσημο παράπονο, ζητά από όλους τους εργαζόμενους να εξετάσουν την πολιτική που επηρεάζει άμεσα το παράπονό τους και ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να επιλύουν μικρές διαφορές με τη βοήθεια του προϊστάμενου τους Τμήματός τους.

Εάν η ανεπίσημη καταγγελία δεν επιλυθεί δίκαια και εποικοδομητικά εντός 15 ημερών, οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν επίσημο παράπονο.

 Οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλουν παράπονα όταν:

  • Υπήρξαν θύματα παρενόχλησης στο χώρο εργασίας.
  • Η υγεία και η ασφάλειά τους έχουν τεθεί σε κίνδυνο.
  • Έχουν γίνει μάρτυρες κακής εποπτείας και / ή συμπεριφοράς
  • Υπάρχουν αλλαγές στη σύμβαση εργασίας χωρίς την συγκατάθεση τους.
  • Παραβιάστηκαν οι οδηγίες της πολιτικής του Ξενοδοχείου.
  • Υπήρξε διένεξη μεταξύ συναδέλφων, προμηθευτών ή / και διοίκησης

Υποβολή Παραπόνου

Στις περιπτώσεις που εργαζόμενος στο Ξενοδοχείο επιθυμεί να εκφράσει κάποιο

παράπονο προς τη Διοίκηση, θα ακολουθείται η ακόλουθη διαδικασία:

  1. Ο εργαζόμενος ζητά συνάντηση στο γραφείο του Προϊστάμενου του τμήματος του Κατά τη συνάντηση αυτή ο εργαζόμενος εκθέτει στον Προϊστάμενο του τμήματος του το παράπονό του και παρέχει σχετικές διευκρινίσεις. Πραγματοποιείται διαλογική συζήτηση και εφόσον ο εργαζόμενος είναι ικανοποιημένος από τις απαντήσεις του Διευθυντή ή τις προτεινόμενες από αυτόν ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος, το παράπονο θεωρείται ότι έχει διευθετηθεί.
  2. Εάν η απάντηση του Προϊσταμένου ή η επίλυση που αυτός επιλέγει δεν επιλύει το παράπονο του εργαζομένου ή εάν ο Διευθυντής καθυστερεί στην εφαρμογή της λύσεως που πρότεινε, τότε ο εργαζόμενος μπορεί να αποστείλει σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) ή να συμπληρώσει το σχετικό «’Έντυπο Παραπόνων» στον Διευθυντή του Ξενοδοχείου.

Σε αυτή την περίπτωση επιλαμβάνονται του θέματος από κοινού ο Διευθυντής του και ο προϊστάμενος του τμήματος, καλώντας τον εργαζόμενο σε συνάντηση. Κατά τη συνάντηση αυτή ο εργαζόμενος εκθέτει τις απόψεις του, πραγματοποιείται διαλογική συζήτηση και κατόπιν απόφασης του Διευθυντή του, ο εργαζόμενος ενημερώνεται ως προς τον τρόπο επίλυσης του παραπόνου του ή για τους λόγους μη επίλυσής του

  1. Σε περίπτωση που ο εργαζόμενος δεν ικανοποιηθεί από την επίλυση του παραπόνου του που προτείνεται από τον Διευθυντή του μπορεί να υποβάλλει νέο «’Έντυπο Παραπόνων» ή να αποστείλει νέο ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), εκθέτοντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύει πως η επίλυση που υιοθετήθηκε δεν είναι η σωστή ή δεν τον ικανοποιεί.

Σε αυτή την περίπτωση επιλαμβάνεται του θέματος επιτροπή αποτελούμενη από μέλη που θα συναποφασιστούν και πέραν των προηγούμενων (Διεύθυνσης, Προϊστάμενου, Εργαζόμενου) θα μετέχει και εκπρόσωπος των εργαζόμενών ή/και νομικός σύμβουλος του ξενοδοχείου. Η απόφαση της επιτροπής αυτής κοινοποιείται και επίσημα (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και με επιστολή) και συνεπάγεται το οριστικό κλείσιμο της παρούσας διαδικασίας υποβολής παραπόνου του εργαζόμενου.

Εταιρικές Ευθύνες

Τα παρακάτω είναι ευθύνη του Ξενοδοχείου

  • Η αποδοχή και διεξοδική διερεύνηση όλων των παραπόνων.
  • Η επίλυση του παραπόνου εντός 3 εβδομάδων.
  • Η δίκαιη αντιμετώπιση τόσο του καταγγέλλοντα όσο και του κατηγορούμενο καθ’ όλη τη διαδικασία παραπόνων.
  • Η διασφάλιση των μη αντιποίνων όταν οι υπάλληλοι υποβάλλουν καταγγελία εναντίον της διοίκησης.
  • Η διοργάνωση συναντήσεων ως διαμεσολάβηση για την επίλυση παραπόνων.
  • Όλη η διαδικασία παραπόνων διέπεται από υψηλό βαθμό εμπιστευτικότητας.
  • Η διερεύνηση όλων των εφέσεων που θα ασκηθούν.
  • Η διασφάλιση υλοποίησης και εφαρμογής της τελικής απόφασης.
  • Να διατηρεί ακριβή και περιεκτικά αρχεία παραπόνων

Εμπιστευτικότητα

Μπορεί να ζητηθεί από τους υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων των ανώτερων διευθυντικών στελεχών, να υπογράψουν μια Συμφωνία Εμπιστευτικότητας που τους εμποδίζει να συζητήσουν τα παράπονα πριν και μετά την επίλυση τους με τρίτα πρόσωπα. Υπάλληλοι ή στελέχη του Ξενοδοχείου εναντίον των οποίων έχουν υποβληθεί παράπονα ή καταγγελίες δεν μπορούν να συζητούν το θέμα ή τις λεπτομέρειές του με οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο ή στέλεχος του Ξενοδοχείου που δεν εμπλέκεται ευθέως στην επίλυση του παραπόνου ή της καταγγελίας.

Παραβιάσεις Πολιτικής

Εάν διαπιστωθεί ότι κάποιος εργαζόμενος έχει παραβιάσει την πολιτική της διαδικασίας παραπόνων, τότε αυτός μπορεί να υποστεί πειθαρχικό έλεγχο και συνέπειες για την εσκεμμένη παραβίαση της πολιτικής του Ξενοδοχείου. Η σοβαρότητα κάθε υπόθεσης θα καθορίσει τον τύπο της πειθαρχικής δράσης, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει προφορική ή γραπτή προειδοποίηση, θέση σε διαθεσιμότητα ή / και απόλυση.

Εάν ένας εργαζόμενος αποδειχθεί ξεκάθαρα ότι έχει διαπράξει την πράξη για την οποία κατηγορείται, το Ξενοδοχείου θα τηρήσει την Ενιαία Πειθαρχική Διαδικασία για να διασφαλίσει ότι το ζήτημα επιλύεται δίκαια και σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στη Διεύθυνση

10/03/25

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων της έχοντας ως γνώμονα την παροχή προϊόντων & υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και την κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία.

 Η Επιχείρηση και η Διοίκησή της δεσμεύονται:

  • να παρέχει ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον για το προσωπικό του, τους επισκέπτες και οποιονδήποτε μπορεί να επηρεαστεί από τις δραστηριότητες της επιχείρησης
  • να συμμορφώνεται με κάθε νομοθετική ή άλλη απαίτηση στην οποία εμπίπτουν οι δραστηριότητες της και σχετίζεται με την διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας εργαζομένων και πελατών της

 Με βάση τις δεσμεύσεις αυτές, η επιχείρηση στοχεύει στην:

  • εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού ως προς την αναγκαιότητα τήρησης των μέτρων προστασίας και της εφαρμογής των προβλεπόμενων οδηγιών εργασίας
  • διενέργεια συναντήσεων με το προσωπικό για την λήψη ενεργητικής ανατροφοδότησης ως προς θέματα που το απασχολούν
  • ενημέρωση όλων των φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η/και συσχετίζεται για τα μέτρα που λαμβάνει η επιχείρηση με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τους.
  • ενημέρωση των πελατών για τα μέτρα που εφαρμόζει η επιχείρηση με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους αλλά και την παρότρυνση να μην εμποδίζουν την σωστή εφαρμογή τους όσο βρίσκονται στον χώρο της επιχείρησης
  • συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες ώστε να έχει μία συνεχή ενημέρωση σε θέματα ασφάλειας και υγείας στην εργασία

 Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:

  • αξιολογεί όλες τις πιθανές πηγές κινδύνων (υλικούς και άυλους)
  • αξιολογεί τους κινδύνους ώστε να προλαμβάνει εργατικούς τραυματισμούς και ασθένειες στους εργαζόμενους
  • λαμβάνει μέτρα ώστε να εξαλείψει τους άνω αναγνωρισμένους κινδύνους
  • θεσπίζει στόχους μέσω των οποίων να επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση της ασφάλειας και υγείας στην εργασία
  • προωθεί τη συμμετοχή των εργαζομένων σε δράσεις ενημέρωσης και διαβουλεύεται μαζί τους ώστε να εντοπίζει ανησυχίες και να καταγράφει προτάσεις τους.
  • διενεργεί περιοδικούς εσωτερικούς ελέγχους σε εγκαταστάσεις και διεργασίες και αξιολογεί την απόδοση των υφιστάμενων μέτρων
  • απαιτεί και αξιολογεί την συμμόρφωση όλων των εμπλεκομένων μερών (προμηθευτές, πάροχοι κ.α.) με τα μέτρα ασφαλείας που έχει θέσει η ίδια

 Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.

Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική σεβασμού.

ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ

  • Να τηρεί όλα τα μέτρα και τις υποχρεώσεις που αφορούν στην εφαρμογή των διατάξεων του μέρους II του ν. 4808/2021 για την πρόληψη και την αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και παρενόχλησης, συμπεριλαμβανομένης της βίας και παρενόχλησης λόγω φύλου και της σεξουαλικής παρενόχλησης.
  • Να προωθεί τη δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος εργασίας το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε προσώπου σε έναν κόσμο εργασίας χωρίς βία και παρενόχληση.
  • Να μην ανέχεται καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιασδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο.

Για την επίτευξη των παραπάνω η επιχείρηση φροντίζει για την πρόληψη και καταπολέμηση της βίας και της παρενόχλησης στην εργασία, με:

α) εκτίμηση των κινδύνων βίας και παρενόχλησης στην εργασία

β)  μέτρα για την πρόληψη, τον έλεγχο, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων αυτών, καθώς και για την παρακολούθηση τέτοιων περιστατικών ή μορφών συμπεριφοράς,

γ) ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του προσωπικού,

δ) πληροφορίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εργαζομένων και του εργοδότη, καθώς και των ατόμων που ασκούν το διευθυντικό δικαίωμα ή εκπροσωπούν τον εργοδότη, στο μέτρο και στον βαθμό της δικής τους ευθύνης, σε περίπτωση εκδήλωσης ή αναφοράς ή καταγγελίας τέτοιων περιστατικών, καθώς και για τη σχετική διαδικασία.

ε) ορισμός προσώπου αναφοράς («συνδέσμου») για την καθοδήγηση και ενημέρωση των εργαζομένων αναφορικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας και παρενόχλησης στην εργασία

στ) προστασία της απασχόλησης και την υποστήριξη εργαζομένων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, κατά το δυνατόν, με κάθε πρόσφορο μέσο ή εύλογη προσαρμογή

Διαδικασία υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών

α) δίαυλοι επικοινωνίας – αρμόδια πρόσωπα

β) έρευνα και εξέταση των καταγγελιών με αμεροληψία και προστασία της εμπιστευτικότητας και των προσωπικών δεδομένων των θυμάτων και των καταγγελλόμενων

γ) την απαγόρευση αντιποίνων σε βάρος του θιγόμενου προσώπου

δ) την περιγραφή των συνεπειών επί διαπίστωσης παραβιάσεων

ε) τη συνεργασία και παροχή κάθε σχετικής πληροφορίας στις αρμόδιες αρχές, εφόσον ζητηθεί

 

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ & ΝΕΩΝ

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προάσπιση των δικαιωμάτων και της σωστής μεταχείρισης του προσωπικού της, έχοντας ως γνώμονα την παροχή προϊόντων & υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε ένα πλαίσιο βιώσιμο για την ίδια και την κοινωνία, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού.

Απασχόληση

Οι εργαζόμενοι είναι το βασικό κεφάλαιο για τη λειτουργία και ανάπτυξη μιας επιχείρησης που στοχεύει στην παροχή ποιοτικών προϊόντων & υπηρεσιών με υψηλό αίσθημα ευθύνης. Αυτός είναι και ο πυρήνας των εταιρικών αξιών της επιχείρησής μας, που επιδιώκει την ευημερία των εργαζομένων της και ενισχύει τις μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και εργασιακής απασχόλησης.

Με γνώμονα τον άνθρωπο, η πολιτική μας για την απασχόληση διέπεται από τις αρχές του σεβασμού στη διαφορετικότητα και την παροχή ίσων ευκαιριών, την αναγνώριση της δια βίου μάθησης, της δικαιοσύνης, της καλλιέργειας ενός κλίματος ανάπτυξης και υποστήριξης.Οι αντίστοιχες διαδικασίες μας σχετικά με την επιλογή, αξιολόγηση, ποιοτική εκπαίδευση και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των εργαζομένων μας, καθώς και την επιβράβευσή τους, αντικατοπτρίζουν τις ουσιώδεις αυτές αρχές.

Βασική μέριμνα της επιχείρησης είναι η πρόληψη και προαγωγή της υγείας των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό σχεδιάζονται και υλοποιούνται σε ετήσια βάση εκπαιδευτικές δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη κουλτούρας περί Υγείας και Ασφάλειας, προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε εργασιακού ρόλου.

Εργασιακά Δικαιώματα

Προτεραιότητα της επιχείρησης αποτελεί η προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και διεθνή πρότυπα. Η επιχείρηση δεσμεύεται και υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των ατόμων, συμπεριλαμβανομένων των μειονοτήτων και των ευαίσθητων ομάδων, στην ίση προστασία από κάθε είδους βλάβη ή κακοποίηση, ανεξαρτήτως ηλικίας, αναπηρίας, φύλου, φυλετικής κληρονομιάς, θρησκευτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας. Όλοι οι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου μας λαμβάνουν τακτικά εκπαίδευση σχετικά με το πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν περιπτώσεις εργασιακής εκμετάλλευσης και κακοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της εμπορίας ανθρώπων.

Ο στόχος μας είναι να διασφαλίζεται η συλλογική διαπραγμάτευση, η κανονιστική συμμόρφωση, η ενημέρωση και η προτροπή των εργαζομένων να συμμετέχουν ενεργά και να επικοινωνούν ανοιχτά με τη Διοίκηση της εταιρείας για Θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Προάγουμε και ενισχύουμε την ανταλλαγή απόψεων και τον έλλογο διάλογο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξή μας. Το ξενοδοχείο επιτρέπει στους εργαζόμενους να συμμετέχουν ελεύθερα σε συνδικάτα/ενώσεις που λειτουργούν στην περιοχή, καθώς και να συναντώνται κατά τις εργάσιμες ώρες, να σχηματίζουν ένα σύλλογο και να εκλέγουν έναν εκπρόσωπο, ώστε να συζητούν θέματα χωρίς τη συμμετοχή της διοίκησης.

Η επιχείρησή μας προάγει τις Θεμελιώδεις αρχές της Διακήρυξης για την Προστασία των Θεμελιωδών Εργασιακών Δικαιωμάτων του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται: α) η εξάλειψη όλων των μορφών αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας, β) η μη συμμετοχή σε μορφές παιδικής εργασίας και γ) η εξάλειψη των διακρίσεων στην εργασία.

Η εταιρεία μας εφαρμόζει, επίσης, συγκεκριμένη πολιτική διαχείρισης παραπόνων και καταγγελιών εργαζομένων, ενθαρρύνει τον διάλογο, προωθεί τη διαβούλευση με τους εργαζομένους και προτρέπει την επικοινωνία με την ανώτατη Διοίκηση.

Ίσές ευκαιρίες

Η επιχείρησή μας υιοθετεί πρακτικές και διαδικασίες που προάγουν την έννοια του σεβασμού στη διαφορετικότητα, της ίσης μεταχείρισης και ίσων ευκαιριών για όλους, παράλληλα με την προάσπιση των θεμάτων υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων. Η επιχείρηση δεσμεύεται και υποστηρίζει το δικαίωμα όλων των ατόμων  στις ίσες ευκαιρίες ανεξαρτήτως ηλικίας, αναπηρίας, φύλου, φυλετικής κληρονομιάς, θρησκευτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας.

Η σαφής οργανωτική – ιεραρχική δομή και η διαφάνεια των κριτηρίων επιλογής και κατάταξης των υποψηφίων εργαζομένων, αντικατοπτρίζουν επίσης την πρόθεση της Διοίκησης να προσφέρει ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό έχει σχεδιασθεί ανάλογα η διαδικασία διαχείρισης της απόδοσης και η αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού.

Η εκπόνηση μελετών επαγγελματικού κινδύνου, σε συνδυασμό με τον ουσιαστικό ρόλο του τεχνικού ασφαλείας και τα αντίστοιχα προγράμματα εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των εργαζομένων στους συγκεκριμένους τομείς, καταδεικνύουν τη σημασία αυτών των παραγόντων στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.

Ανάπτυξη εργαζομένων

Με γνώμονα την ισότητα, την αξιοκρατία και τη δικαιοσύνη, στην επιχείρησή μας αναπτύσσεται σύστημα διαχείρισης της ομαδικής, αλλά και της ατομικής απόδοσης, συνδεδεμένο με πλάνο ατομικής ανάπτυξης, ενέργειες εκπαίδευσης και πολιτική παροχών /κινήτρων, πάντοτε λαμβάνοντας υπόψη τις ίσες ευκαιρίες μεταξύ των φύλων.

Η επιβράβευση της ομάδας και κάθε ατομικής προσπάθειας αποτελεί βασική προϋπόθεση καλλιέργειας και διατήρησης της επιθυμητής κουλτούρας υψηλών επιδόσεων και συνεχούς βελτίωσης. Η έμφαση στην ποιότητα, την δημιουργικότητα, καθώς και την παραγωγικότητα με βάση τα υψηλά πρότυπα είναι στοιχεία που αδιαμφισβήτητα προσιδιάζουν στο επιθυμητό προφίλ εργαζομένου της επιχείρησής μας και αναγνωρίζονται αντίστοιχα.

Επιπλέον παροχές και κίνητρα εστιάζουν στην προσέλκυση και ευαισθητοποίηση των εργαζομένων, στην προαγωγή των ευκαιριών δια βίου μάθησης μέσα από συνεχείς και στοχευμένες εκπαιδευτικές δράσεις, στην προσωπική ανάπτυξη με ενθάρρυνση συμμετοχής σε αντίστοιχα επιμορφωτικά προγράμματα, καθώς και στη διασφάλιση του ποιοτικού επιπέδου διαβίωσης και υγείας, όπως παροχές ξεκούρασης, σίτισης κ.α.

Επαγγελματικές σχέσεις

Οι άνθρωποί μας είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας μας. Έτσι, η διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει τον σεβασμό, την αξιοπρεπή συμπεριφορά, την εκτίμηση για την ιδιωτικότητα και την επίδειξη υπευθυνότητας και ευθύνης, αποτελεί κρίσιμο άξονα για τη βιωσιμότητά μας.

Τα φυσικά πρόσωπα, στα οποία ανατίθεται η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μας, μαζί με την ανώτατη διοίκηση της εταιρείας μας, σχεδιάζουν, γνωστοποιούν και εφαρμόζουν σχετικές διαδικασίες, καλές πρακτικές και οδηγίες

Κανόνες και διαδικασίες

Η επιχείρηση θέτει ως βασικό στόχο την παροχή υπηρεσιών & προϊόντων βάσει υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών συμπεριλαμβανομένων αυστηρών προτύπων ασφάλειας. Για τον λόγω αυτό υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για τις θέσεις εργασίας που καλείται να καλύψει ο εργαζόμενος. Επίσης, υπάρχει εξειδίκευση των εφαρμοζόμενων πολιτικών σε ευαίσθητα θέματα όπως η παιδική εργασία, η αντιμετώπιση κάθε μορφής βίας και η διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Το προσωπικό σε όλα τα κλιμάκια της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της. Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής.

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση

 

Η Διοίκηση του Ξενοδοχείου στα πλαίσια των δράσεων της για την προστασία των παιδιών από κάθε είδους κακοποίησης & αναγνωρίζοντας την ευθύνη της για την προώθηση της ευημερίας όλων των παιδιών και των νέων ανθρώπων ώστε να είναι ασφαλή, έχει διαμορφώσει την ακολουθεί πολιτική προστασίας των παιδιών και των νέων.

 Η Επιχείρηση και η Διοίκησή της αναγνωρίζουν ότι:

  • όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως ηλικίας, αναπηρίας, φύλου, φυλετικής κληρονομιάς, θρησκευτικών πεποιθήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας, έχουν δικαίωμα ίσης προστασίας από κάθε είδους βλάβης ή κακοποίησης.
  • μερικά παιδιά είναι περαιτέρω ευάλωτα λόγω προηγούμενων εμπειριών, του επιπέδου εξάρτησής τους, ιδιαίτερες δυσκολίες επικοινωνίας ή άλλα ζητήματα.
  • η προώθηση της ευημερίας των παιδιών και των νέων απαιτεί την συνεργασία πολλών. Ξεκινάει από τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς ή κηδεμόνες τους αλλά επηρεάζεται άμεσα ή/και έμμεσα από το κοινωνικό πλαίσιο που τους περικλείει.

Για τους λόγους αυτούς στοχεύει:

  • στην προστασία κάθε παιδιού και νέου
  • στην επίδειξη ιδιαίτερης ευαισθησίας κατά την ανάπτυξη προϊόντων που καταναλώνονται από τις ομάδες αυτές
  • στην προώθηση τόσο στο προσωπικό της όσο και στα υπόλοιπα με αυτή εμπλεκόμενα μέρη των αρχών που διέπουν την ίδια ως προς την προστασία των νέων και των παιδιών

Για την επίτευξη αυτών, η επιχείρηση προβαίνει στις παρακάτω δράσεις:

  • υιοθέτηση πρακτικών προστασίας των παιδιών μέσω διαδικασιών και κώδικα δεοντολογίας για το προσωπικό
  • ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικής πολιτικής για την υγεία και την ασφάλεια καθώς και συναφών διαδικασιών
  • πρόσληψη προσωπικού διασφαλίζοντας ότι γίνονται όλοι οι απαραίτητοι και κατάλληλοι έλεγχοι
  • σχεδιασμός δράσεων εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης τόσο του προσωπικού όσο και της τοπικής κοινωνίας
  • ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την προστασία των παιδιών και τις ορθές πρακτικές με παιδιά, γονείς, προσωπικό, τοπική κοινωνία.
  • αναφορά συμπεριφορών ή ανησυχιών που πέσουν στην αντίληψη της Διεύθυνσης ή του προσωπικού και αφορά παιδιά ή νέους στις εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου στην γραμμή 1056 (Εθνική γραμμή SOS για τα παιδιά
  • Όλοι οι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου μας λαμβάνουν τακτικά εκπαίδευση σχετικά με το πώς να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν περιπτώσεις παιδικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης.

Το προσωπικό σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης είναι ενήμερο για την Πολιτική Προστασίας Παιδιών & Νέων της Επιχείρησης και είναι υποχρεωμένο να συμβάλει στην Υλοποίησή της.

Η Διοίκηση της Επιχείρησης Δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή της Πολιτικής

10/03/25

_______________

Η Διοίκηση